Cel mai bun ondulator la un pret accesibil

 

res_b692b721f121d30cf18c1651870cb0b9

Bun venit pe blogul meu! In aceasta postare voi scrie despre ondulatorul meu preferat.
Parul meu este lung (pana la solduri) si destul de drept. Am încercat tot felul de ondulatoare si parca nici unul nu m-a mulțumit. Asa ca am hotărât sa imi cumpăr altul, sa imi încerc din nou norocul. Dupa multe căutări pe internet am ajuns la concluzia ca vreau sa imi iau unul conic. Nu dispuneam de prea multi bani asa ca am ales dintre cele mai ieftine, dar bineînțeles am avut grija sa nu fie nici cel mai dăunător parului. Asa ca am dat de ondulatorul Remington Pearl Wand.

Lucrurile care imi plac la el:
-se incalzeste repede
-iti ondulezi parul imediat
-are mănușa de protecție
– buclele sunt foarte frumoase (exact ca la salon)
-buclele tin pana la prima spălare chiar si fara sa folosești fixativ (se mai lasa, asta e clar, dar ramân frumoase si naturale)
– nu este foarte mare, are un săculeț auriu si il poți purta in geanta fara nici o problema
-prețul este accesibil (eu l-am luat anul trecut de pe emag cu 130 de lei, acum vad ca s-a ieftinit si este 105 lei)

Descrierea produsului:

Ondulator de par Pearl Wand, cu invelis ceramic si forma conica pentru ca buclele tale sa fie perfect definite. Pentru ca ele sa dureze cat mai mult, poti aplica putina spuma de par inainte de coafare. Ondulatorul il primesti cu un saculet rezistent la caldura, asa ca nu va fi nici o problema sa il impachetezi imediat dupa folosire, daca te grabesti.

Colectia Pearl
Colectia de stiling PEARL iti ofera toate uneltele necesare pentru a fi in ton cu cele mai noi trenduri. Luxosul aparat de indreptat parul, ondulatorul si uscatorul inglobeaza pretioasa putere a perlelor cu invelisul advanced ceramic pentru a crea coafuri stralucitoare, fabuloase. Colectia PEARL este tot ceea ce ai nevoie pentru rezultate remarcabile & stiluri moderne.

Mult mai rezistente
Noul invelis Advanced Ceramic de la Remington cu perle adevarate contine cu pâna la de 15 x mai multa ceramica fata de invelisurile obisnuite ceea ce il face cu 85% mai rezistent. Asta inseamna ca placile noastre sunt ca si noi timp de 5 ani!

Leave a Reply

