Bagajul pentru spital (naștere)

Înainte de a începe doresc sa mentionez ca eu am născut la maternitatea Bucur din București, așa ca e posibil sa aveți nevoie de unele lucruri sau nu. 

Bagajul meu:

  • 3 cămăși de noapte + halat
  • Prosop
  • Pasta de dinti/periuța 
  • 2 pachete mari de vata
  • Săpun
  • Hârtie igienica
  • Apa (am avut sticluțe mici pentru ca citisem ca nu pot sa ridic sticle de 2 l, lucru neadevărat)
  • Ceai pentru lactație (ti-l aduce de acasă)
  • Pompa de san (nu am folosit-o la spital)
  • Crema Garmastan (nu am avut la spital și acum îmi pare rău pentru ca am făcut răni când am ajuns acasă)
  • Betadina (nu mi-a folosit, mi-au dat de la spital)
  • Telefon, încărcător (probabil e primul lucru pe care îl luați)
  • Chiloți post-natali (am avut de unica folosință)
  • Tampoane de noapte 
  • Perie de par, deodorant
  • Șervețele umede

Bagajul pentru bebe:

  • Pampers
  • Scutece simple și scutece absorbante
  • Prosopel
  • Hăinuțe 
  • Păturica
  • Crema pentru funduleț (am luat bephanten)
  • Ser fiziologic (nu mi-a folosit, mi-au dat de la spital)
  • Șampon, săpun
  • Scoica (pt ieșirea din spital)

Cam acestea sunt…sper ca n-am omis ceva.

Leave a Reply

